Kom godt i gang med din digitale bank

Sådan er du sikret mod svindel

Din Mobilbank og Netbank er sikret med dit NemID og nøglekort, som du aldrig må udlevere til nogen.

Svindlere kan altså ikke logge på din Mobilbank eller Netbank, selvom du mister din telefon, tablet eller computer

Læs vores fem råd til at undgå at blive udsat for svindel

 

Vi hjælper dig, eller måske en du kender, godt i gang med din digitale bank.

www.nordea.dk/digital kan du læse om de fire enkle trin til at komme godt i gang med din digitale bank. Her finder du også vores trin-for-trin vejledninger, som viser dig nøjagtigt, hvor du skal klikke eller trykke på skærmen.

I Netbank og Mobilbank får du overblik over din økonomi, når det passer dig. Du kan klare de samme ærinder, som du normalt får hjælp til i filialen. Alt kan ordnes hjemmefra, og det er mindst lige så sikkert som i filialen.

Dørene til vores filialer er fortsat lukkede, så vi sammen mindsker risikoen for smittespredning. Det betyder desværre, at det i øjeblikket ikke er muligt at bruge filialen som normalt, fx til at betale regninger.

Med Netbank og Mobilbank kan du trygt klare dine bankærinder via din tablet, smartphone eller computer. Du kan fx tjekke din saldo, overføre penge, betale regninger og sende beskeder til din bankrådgiver. Tjenesterne kan benyttes døgnet rundt, og det eneste, du skal bruge, er en internetforbindelse og dit NemID.

Det kan måske lyde en anelse teknisk, men det er faktisk ganske lige til.  

Klik her for at komme godt i gang - i dit tempo.

Og støder du på problemer undervejs, sidder vi klar til at hjælpe dig videre på 70 33 33 33.