Kender du én, der endnu ikke har fået MitID?

mitid

Vigtigt!
Fra og med den 1. november kan du ikke længere bruge NemID, når du logger på Nordeas online platforme, gennemfører betalinger eller overfører penge. Så har du ikke allerede fået MitID, er det vigtigt, at du får det, eller at du alternativt henter Nordea ID, så du kan blive ved med at bruge vores online platforme.

Har din morfar, din datter eller din bedre halvdel brug for lidt ekstra hjælp til at få MitID? Nu kan du oprette MitID til dine kære med din egen telefon.

Det eneste, der kræves, er, at den, du hjælper, skal have et gyldigt pas, og I skal bruge en telefon, der kan scanne passet. Så kan I klare det hele hjemmefra, og I behøver ikke at gå i Borgerservice. Du skal være opmærksom på, at den, der skal have MitID, skal være fysisk sammen med dig, når du hjælper. Han eller hun er den eneste, der må kende og indtaste sit bruger-ID og sin personlige PIN-kode.

Se her, hvordan du hjælper andre med at få MitID.