Tips og tricks til Mobilbank-appen
Se her hvordan:
Tryk på ’Oversigt’, tryk på den konto du gerne vil navngive, rul ned og tryk på 'Indstillinger' og tryk til sidst på 'Kontonavn'.
Vores mobilbank-app udvikler sig hele tiden, og derfor vil vi løbende dele tips og tricks, så du nemt og hurtigt kan udnytte alle dine muligheder med banken i baglommen.
1. Du kan selv bestemme, hvad dine forskellige konti skal have af navn
I mobilbanken kan du ændre dine forskellige konti navne. Så kan du hurtigt altid kende forskel på din rejseopsparing og din budgetkonto.
Derudover kan du faktisk også ændre navne på de konti, du deler med en anden eller en konto, du ikke 'ejer'. Det kan være, du har fuldmagt til dit barns konto eller deler en konto med din partner.
Se her hvordan:
Tryk på ’Oversigt’, tryk dernæst på ’Opsparing og Investering’, tryk på ’Aktiesparekonto’, scroll ned og tryk på ’Depotoplysninger’. Her kan du se dit fulde overblik.
2. Hvor meget må jeg indskyde på min aktiesparekonto? Se det under ’Opsparing og Investering’
Har du en aktiesparekonto, ved du sikkert, at det kan være svært at gennemskue, præcist hvor meget du yderligere kan skyde ind på kontoen og investere. I mobilbanken kan du nu holde øje med, hvor meget mere, du kan indsætte for året. Denne funktion sikrer, at du udnytter aktiesparekontoens fordele optimalt, så du kan planlægge dine investeringer strategisk.
Er du ikke kommet i gang med at investere på en Aktiesparekonto? Så læs mere om, hvorfor det er en god ide her.
Du kan også hurtigt og nemt oprette en Aktiesparekonto direkte i din mobilbank. Det gør du ved at trykke på 'Services', 'Investering', dernæst vælger du 'Aktiesparekonto' og til sidst 'Opret aktiesparekonto'.
Se her hvordan:
Tryk på ’Hjælp’, scroll ned og tryk på ’Ring til os’.
3. Ring til din rådgiver eller kundeservice direkte i appen
Du kan hurtigt og nemt ringe op til både din rådgiver eller en medarbejder fra kundeservice direkte fra appen. Når du ringer direkte fra mobilbanken, kommer du hurtigere igennem, og din identitet er verificeret – dvs. vi ved med sikkerhed, at det er dig, vi taler med, når du kommer igennem.
Du kan også hurtigt sende os en chatbesked eller booke et møde fra mobilbanken.